• 11.02.25, 08:00

Teenindajad löövad häirekella: tööandjad ei kaitse neid ahistavate klientide eest

Iga teine teenindaja on kogenud ahistavat klienti ja selgub, et tööandjad ei taha selle probleemiga tegeleda. Sõnaseadmine “klient on kuningas” on muutunud nii absoluutseks, et isegi töötaja füüsilist puudutamist või sõnalist alandamist peetakse teenindussektoris normaalsuseks.
Teenindajad löövad häirekella: tööandjad ei kaitse neid ahistavate klientide eest
  • Foto: Pexels.com
Uuringufirma Intra Research viis jaanuaris läbi küsitluse Eesti teenindussektoris töötavate inimeste seas ning 51% küsitletutest tunnistas, et nende arvates ei tee tööandjad piisavalt pingutusi, et töötajaid ebasobiva käitumise eest kaitsta. 25% ütles, et klientidega toimunud juhtumite puhul on tööandja jätnud töötaja üksi ning ei ole talle pakkunud vajalikku abi.

Seotud lood

Uudised
  • 20.01.25, 08:00
Advokaat: töökiusamise ja ahistamise uurimine “Tööandjal soovitan kasutada seda juhendit”
Kui tööandja saab vihjeid või märkab ise kiusamist või ahistamist, tuleb kohe tegutseda, et taastada turvaline töökeskkond. Kuidas, miks ja millal uurimist läbi viia, selgitab Soraineni tööõiguse tiimi juht Pirkko-Liis Harkmaa.
Uudised
  • 06.11.24, 08:00
8 soovitust tööandjale, et töötaja oleks loovam ja julgeks võtta vastutust
Tööandjad, kelle äri eduks on oluline meeskonnatöö, innovatsioon ja laiem vaade, ei saa 21. sajandil endale lubada töökeskkonda, mida juhitakse käsu, karistamise ja hirmu abil. Paljud ettevõtted on selle arusaamise omaks võtnud, kuid siiski leidub veel neid, kus juhtimist praktiseeritakse nagu sada aastat tagasi. Miks vana hea piitsa ja prääniku meetod ei ole parim?
Uudised
  • 13.01.23, 07:00
Ahistamine töökeskkonnas peab saama avalikuks
​​​​​​​Naise ja tütre emana tunnen rõõmu ja uhkust, et oleme aastakümnetega jõudnud nii kaugele, et ka meil naistena on (üsna) võrdsed võimalused töö ja karjääri tegemiseks ning nagu endine president Arnold Rüütel ütles: „Inimene tahab tööl käia, ja naine tahab tööl käia“. Nii on. Siis aga satun jälle mingeid juhtumeid lugema, mis millegipärast toimuvad üldjuhul ainult naistega ja tahaks appi karjuda.
Uudised
  • 22.04.24, 08:00
Kutsehaigestumine ja kahjunõuded: 6 soovitust tööandjale, kuidas õigesti toimida
Kutsehaiguste põhjusi on erinevaid ja tööandja peaks olema veendunud, et kõik nõuded on täidetud ja olulised riskid on maandatud. Kuid mida teha, kui töötajal ikkagi tuvastatakse kutsehaigus või saab tööandja kahjunõude?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Palgauudised esilehele