Hulk häid soovitusi ja lisaks kolm väärt nõuannet, mis tuleks tööandja brändingu ja brändisaadikute teemaga alustajal läbi mõelda, et sellest maksimaalset ja positiivset kasu lõigata.

- Instari projektijuht Birgit Ruunik ja saatejuht Helen Roots
- Foto: Äripäev
„Tööandja brändinguga loob jahaldab tööandja oma ettevõtte mainet ja imagot,“ selgitab Instari projektijuht Birgit Ruunik lihtsa põhitõe, millest ei saa mööda vaadata ükski edumeelne juht ega ettevõte.
Tööandja bränding tähendab ainulaadse väärtuspakkumise loomist praegustele ja potentsiaalsetele töötajatele eesmärgiga muuta ettevõte ihaldusväärseks töökohaks. Siia kuuluvad tegevused ja strateegiad, et meelitada, kaasata ja hoida talente – kõlab lihtsalt, kuid on väga tähtis, et kogu protsess oleks põhjalikult läbi mõeldud, et seda ei tehtaks lihtsalt tegemise või linnukese pärast.
Saates "Töö ja palk" uurib Personaliuudised.ee juht Helen Roots, kuidas läheb Eesti tööandjatel brändingu loomisega ja kes on pigem altid sellesse panustama. Saame teada, mida on tööandja brändingust võita tööandjal ning mis kasu saab töötaja, kui ta on oma ettevõtte brändisaadik.
Kuuleme soovitusi, kuidas luua atraktiivset töötaja väärtuspakkumist, ja saame teada, mis aspektid eri sihtrühmi tööandja valikul enim kõnetavad.
Samuti jagab Birgit Ruunik soovitusi, kuidas rääkida brändisaadikute programmist töötajatele nii, et nad tahaksid anda oma panuse ettevõtte kuvandi loomisse. Lisaks kuuleme kolme head nõuannet, mida tööandja brändingu ja brändisaadikute teemaga alustajal tasuks läbi mõelda, et sellest maksimaalset ja positiivset kasu lõigata.
Tööandja bränding on kahesuunaline protsess
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!